torsdag 30 mars 2017

"Herrmiddag" hos Gusten + körkort!!



I går fick jag mitt körkort! Jag var rätt nervös även om jag pluggat bra med teori och kört hur mycket som helst. Jag hade bara tagit 5 körlektioner så det var lite svårt att veta om jag skulle köra som inspektören ville. 
Men det gick bra, så det första jag gjorde var att åka hem till Karlstad och hämta bilen. Jag körde några vändor för att hämta och skjutsa mamma, och sen med Gustav. Sen upp tillbaka till Torsby och några rundor till!
Idag var vi i Sunne och körde GS. Det gick helt ok trots åkning på gårdagens salt...
Ikväll hamburgarmiddag hos Gusten. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...