onsdag 22 mars 2017

YJSM - hur gick det?

Ja, jag kan konstatera att det har varit både bra och dåligt...både när det gäller resultat och väder:)

DH: Gick hyfsat på träning, det var dock lite struligt med sikt och blåst. Tävlingen gick inte riktigt som jag hade förväntat mig, vet inte vad som hände. 

SG: Sådär, kom ner för långt i ett hopp och tappade en del. Fick lagbrons med Linus och Carl

GS: Hyfsat nöjd med ena åket, där jag hade 10:e mellantid innan jag hasade ner i en sväng. Blev 16:e och fick lagsilver med Linus och Gusten. 

SL: Blev diskad eftersom jag kom på innerskida i branten och klättrade, men det blev fel... Riktigt nöjd med åket innan missen.

Vi har en ny app som tränarna lägger in våra filmer på åk, med möjlighet att studera och jämföra.

Jag är kvar i Fjätervålen i två dagar till, då vi kör 2 x GS som blev inställda i Borlänge.

Hann inte ta så mycket bilder...men här kommer några som morsan och Jörgen Hultman tog.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...