onsdag 22 november 2017

Vill du sponsra?


Jag skulle uppskatta om ni vill hjälpa mig att bidra till min satsning! Smått som stort, allt är välkommet.

Jag ska försöka växla upp och vara med på så många tävlingar som möjligt eftersom jag just nu är seedad top 100 och får köra de flesta tävlingar som erbjuds.

Tävlingarna ligger ju i alla väderstreck och det kostar...

Jag skulle vara otroligt tacksam om ni kan klicka på länken och läsa mer. Jag kommer tacka er offentligt:) (Om ni vill)

Har du ett företag som vill sponsra så kan det vara bra att veta att jag har snart 38000 besök på bloggen!

Ett litet bidrag till min satsning!

Tackar på förhand!

//Fredrik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...