måndag 11 december 2017

Igår

...kom jag hem från Idre. Experimentet jag nämnde i ett tidigare inlägg. Jag har varit med skicrossgänget och tränat. Det är inte så att jag ska byta gren, men jag kände att jag behövde lite "luftombyte". Göra nåt helt annat. Sen är det ju faktiskt kul också. Vi åkte upp torsdag kväll och har kört tre hela dagar.  Det har mest handlat om starter och hopp.


En annan klädkod


En bättre dag i Idre

Idre eftermiddag


Förra helgen var det ju Duved. Eftersom det var ett tag sedan jag bestämde att åka med på skicross, så valde jag bort en del tävlingar i Storklinten och Duved, så jag och Erik Bertilsson stack upp i min bil och hämtade upp Filip Welinder i Svenstavik. Vi bodde kanonbra i en stuga nära backen. Tävlingarna gick väl sådär, men vi hade kul ändå. Det gick ju upp två bussar från skolan så de flesta var där. 


Hungrig?

Findukat

Erik lägger en sista touch 


Det är ju redan tävlingar på gång nästa helg i Klövsjö. Då är jag på!
sponsor.me/ffredrikaxelsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En tillfällig comeback?!

 Hej,  Ja nu har det gått nästan två år sedan jag slutade skolan i Torsby! Och bloggade senast! Bloggen finns kvar och jag blev lite sugen a...